Hotel Monterey Kyoto 4 stjÀrnor
| Gratis Wi-Fi Gratis Wi-Fi i rummet | 24-timmars tjÀnster 24-timmars reception | Spa & HÀlsocenter Massage |
| Mat/Dryck Restaurang | Mötesfaciliteter Mötes-/bankettfaciliteter | Luftkonditionering |
| Husdjur ej tillÄtna Inga husdjur |
Hotel Monterey Kyoto ligger inom 1 km frÄn Nijo slott och ungefÀr 25 minuters promenad frÄn Kostymmuseet. Detta 4-stjÀrniga hotell erbjuder 483 rum med utsikt över bergen.
Rummen har luftkonditionering samt plattskÀrms-TV med satellitkanaler och flerkanals TV. Monterey i Kyoto erbjuder vattenkokare och kylskÄp i rummen. Badrummen Àr försedda med en bidé, en separat toalett och en dusch tillsammans med hÄrtorkar och handdukar.
Det finns 2 restauranger pÄ detta boende. Restaurangen Ippudo Nishiki-Koji Àr ocksÄ belÀgen mindre Àn 6 minuters promenad frÄn Hotel Monterey Kyoto.
Hotellet erbjuder boende i distriktet Shijo och precis runt hörnet frÄn The Museum of Kyoto. AffÀrsresenÀrer kan hitta Kyoto-tornet 2 km frÄn boendet. GÀsterna kommer ocksÄ att uppskatta nÀrheten till Shinkyogoku, som ligger ungefÀr 13 minuters promenad bort. Du hittar Shoseien-trÀdgÄrden 2,1 km frÄn Monterey. BusshÄllplatsen Shijo Karasuma Àr belÀgen inte lÄngt frÄn detta hotell.
Viktig information
- Information om extrasÀngar
- Inga extrasÀngar tillhandahÄlls i ett rum.
- Inga barnsÀngar tillhandahÄlls i ett rum.
LĂ€ge
Rum och tillgÀnglighet
Ange datum för din vistelse för att kontrollera tillgÀnglighet.
Kontrollerar lediga rum
Söker rum…
Galleri
Recensioner
Lars
2023-10-17
Det finns inget, stÀllet uppfyllde alla behov, jag skulle rekommendera. Utsikten frÄn detta strandnÀra hotell var förtrÀfflig. Rummet vi bokade var vÀlplanerat, och hade ett ganska stort badrum. SÀngen var otroligt stor och personalen var hjÀlpsam.
Daniel
2023-06-23
dessutom var lÀget underbart och fantastiskt, 25 minuters promenad frÄn det kejserliga palatset i kyoto. rummet var modernt och stiligt och hade badkar och tvÄ enkelsÀngar. vi fick en utmÀrkt service och underbar frukost.
Louise
2023-06-04
Rï»żummet var stiligt och rent och hade tvĂ„ enkelsĂ€ngar och badkar. En fördel var att det fanns vattenkokare och kylskĂ„p. LĂ€get var fint och fantastiskt, en kort bit frĂ„n tunnelbanestationen...